Πώς θα ενημερωθώ ότι έχει ολοκληρωθεί η κράτηση μου;
Μόλις θα ολοκληρωθεί η κράτησή σας, θα σας αποστείλουμε email ή θα σας ενημερώσουμε τηλεφωνικά ότι έχει ολοκληρωθεί η κράτηση σας επιτυχώς.
Πώς θα ενημερωθώ για το κόστος της μεταφοράς;
Μόλις ολοκληρώσετε την κράτησή σας, θα σας αποστείλουμε με email ή τηλεφωνικά το κόστος της μεταφοράς σας.
Είναι φθηνότερο εάν πάρω ταξί από τον δρόμο ή από τον χώρο αφίξεων του αεροδρομίου;
Η τιμες ειναι στανταρ που κοστολογεί η εταιρεία μας το transfer. Χρησιμοποιώντας ταξί της εταιρείας μας γνωρίζεις από πριν το ακριβές ποσό της μεταφοράς. Επιπλέον έχεις τη δυνατότητα να πληρώσεις και με άλλους τρόπους εκτός από μετρητά στον οδηγό. Επίσης, σας παρέχουμε δωρεάν wifi, τουριστικό χάρτη του νησιου . Επίσης, οι οδηγοί μας είναι έμπειροι και επιλεγμένοι με αυστηρά κριτήρια και ο στόλος των ταξί μας αποτελείται από πολυτελή και ασφαλή οχήματα.
Πώς επιλέγετε τους οδηγούς που εργάζονται στην Roual Transfer In Paros;
Επιλέγουμε έμπειρους οδηγούς ταξί, που ταιριάζουν με το προφίλ της εταιρίας. Εστιάζουμε στην ασφαλή οδήγηση και στη σωστή συμπεριφορά.
Μπορώ να ακυρώσω την κράτησή μου σε περίπτωση που ακυρωθεί και το ταξίδι μου;
Φυσικά και μπορείτε, στέλνοντάς μας email 24 ώρες νωρίτερα. Αν το transfer έχει πληρωθεί σας επιστρέφουμε τα χρήματα αφαιρώντας το ποσό που κρατά η τράπεζα για τη συναλλαγή.
Υπάρχει έξτρα κόστος για τους επιπλέον επιβάτες;
Το κόστος αφορά την διαδρομη. Οπότε δεν υπάρχει διαφορά στην τιμή αν είναι 1 ή 4 επιβάτες. Η τιμη αλλαζει απο 5 επιβατες και πανω.
Επιτρέπονται τα ζώα/κατοικίδια στα ταξί σας;
Tα κατοικιδια επιτρεπονται μονο αν ειναι μεσα σε κουτι μεταφορας. Ενημερωστε μας με εμαιλ.
Θα με περιμένει ο οδηγός στο αεροδρόμιο; Πως θα με αναγνωρίσει;
Ο οδηγός μας θα σας περιμένει στoν χώρο των αφίξεων του αεροδρομίου κρατώντας μια πινακίδα της εταιρίας μας με το όνομά σας γραμμένο επάνω.
Τί γίνεται στην περίπτωση που η πτήση/καραβι μου καθυστερήσει;
Ενημερωνόμαστε για τις αλλαγές στην ώρα άφιξης, οπότε ο οδηγός μας θα είναι εκεί την κατάλληλη ώρα.
Υπάρχει Wi-Fi στα αυτοκινητα σας;
Ναι, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το internet, να τσεκάρετε τα email σας, κλπ, γιά όση ώρα διαρκεί η μεταφορά.
Υπάρχει επιστροφή χρημάτων σε περίπτωση ακύρωσης της κράτησης;
Φυσικά, αρκεί να μας ενημερώσετε 48 ώρες νωρίτερα για την ακύρωση. Επιστρέφουμε το κόστος του transfer αφαιρώντας το ποσό που κρατά η τράπεζα για τη συναλλαγή.